Vilkår og Betingelser

VILKÅR OG BETINGELSER

For at du skal føle deg trygg når du handler hos oss, så har vi laget noen enkle retningslinjer for gjennomføring av bestillinger via nettsiden vår, mail eller telefon.

ÅPNINGSTIDER
Vi leverer catering alle dager i uken (man-søn). Ordrekontor holder åpent mandag – fredag 07.00 – 17.00. For henvendelser vedrørende utkjøring og levering utenom ordrekontorets åpningstid kan Modern Catering AS kontaktes på vakttelefon: 93400985 Modern Catering holder i utgangspunktet stengt helligdager.

MINIMUMSANTALL
Vi har et minimumsantall på 10 personer per meny.

LEIE AV PERSONELL
Timer servitører og hovmester regnes fra avreise fra vårt kjøkken. Faktura kommer separat til leie av personal.

  • Minimum arbeidstid er 3 timer.
  • Leie av kokk er inkludert i prisen for tre retter, 550,-.
  • Kokk til skreddersydd meny: 850,- pr time
  • Leie av hovmester: kr 900,- pr time
  • Leie av servitør: kr 700,- pr time

BESTILLING
Vi ønsker å motta alle bestillinger tidligst mulig. Ved behov kan enklere endringer og oppdateringer gjøres frem til den faktiske bestillingsfristen. Vi besvarer alle bestillinger/forespørsler fortløpende. Hvis en innsendt bestilling/forespørsel ikke besvares innen 24 timer så bes kjøper kontakte Modern Catering på nytt.

BESTILLINGSFRISTER OG ENDRINGSFRISTER
Ved bestilling av selskapsmenyer og større arrangementer med personell oppfordrer vi kunden til å ta kontakt tidligst mulig. Minst én uke før arrangementet.

AVBESTILLINGSFRISTER
Gjelder tapas menyer:
For selskap med under 50 personer er fristen klokka 12.00 to hverdager før leveranse.
For selskap med over 50 personer er fristen klokka 12.00 tre hverdager før leveranse.
Ved avbestilling etter utløpt frist men før aktuell leveringsdag faktureres 50 % av totalbeløpet.
Ved avbestilling på aktuell leveringsdag faktureres 100 % av totalbeløpet.

Gjelder for tre-retters menyer:

For selskap med 80 gjester eller mer, er fristen for avbestilling to uker før levering.

For avbestilling etter utløpt frist, vil du faktureres med 30% av totalløpet. Dette gjelder hele året.

Høysesongen mellom november og januar gjelder dette for 10 gjester og oppover.

Dette er på grunn av at det krever mer jobb og personal som må leies inn.

PRISER OG MVA
Alle priser på nettsiden er inklusive 15 % MVA og eksklusive levering. Denne økes automatisk til 25 % MVA ved bestilling av personell og/eller utleieutstyr.

LEVERINGSKOSTNADER
Levering i Oslo hverdager 07.00-17.00 kr 400,-
Avstandsbaserte priser for levering i Akershus hverdager 07.00-17.00.

Av miljø hensyn anbefaler vi du velger porselen. Levering i engangsemballasje er også mulig ved et lite ekstra tillegg.

Handlekurv
Scroll to Top